one not sweet day but tired day.!!!!

ary nyeh x adee band so ak g ikue lawh amir n ayeen...
taman amir g skola lame dye....
kt sri petaling...bosan glew...


dah lawh mase nak g asia jaya teslh ambk train kt kl sentrel sptut nye naik train ke asia jaya but kteorg naik train yg nk ker klcc...
nasib ak parsan ble sampai kt masjid jamek...
pastu kteorg benti kn klcc...

amir dgn keje glew dye...
dye ajak kteorg g klcc...
dah lawh ak bwe 15 rggt jer...
dlm pejlan nk patah blek...
org vietnam kot[dlm train gak]...
dye tanye mcm2 kat ak...
huhuhu...
siap tangkap pic ag...
hahaha...
pastu amir ckp lawh nak g kl dye stop jap pastu bru smbung cc x[that mean klcc]...
ayeen ckp x nk sbb kat cc x best coz uma ak dah ade intenet...
hahahahaa...
dasar pekak...
ak yg duduk jauh skit pon bleh dgr...
bler dah smpai asia jaya...
kteorg jaln lawh g ke sri petaling...
dah lawh penat...
pastu pnas...

ak ngan ayeen igt nak singgah smkbb jap hahaha...
sje nk cri bf bru hahaha...
but ak ngan ayeen loyalty taw...

kteorg gerak g klcc x taw nk wat ape...
dah lawh x bwe byk duit...
coz i thing we just go pj...
that y i did bring many money...
we go klcc without any plan taw...
sampai kat situ kteorg jln2 g bce buku lawh
klau bce buku okye x per jugak nyeh bace buku...
x nk ckp hahaha...
boring kteorg g cri buku laen...
tangkap gambar lawh...
after 3 hour we walking lyke crazye people...
we g kl centrl...
be4 g jln2 or mkn kt sytu baek beli tiket dulu...
paper hal..
sengng nnty hehe...
g mkn kt mcdonald...
lepas mkn naik atas jln2 on9 tgk email jap...
try call somebuddy...
but x dpt hahaha...
dlm pejln nan kn blk penuh mcm sardin dlm tin...
but we take second train...
nasib x pnh klau x tggu lgy hahha...
hary nyeh memang sejarah lawh...
coz...
pegi kl ngan 10 rggt dlm poket hahaha...
terer x kteorg hahaha....
12.4.2008 cool day...